WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 28 juni 2009

Wat een werk!

Hieronder zie je de foto's van mijn vierde pop. Het moet een jongetje worden met pluishaar. En dat is lastig! Het volborduren van het hoofdje viel me nog mee, maar nu ben ik bezig met de haartjes in pluizenbolsteek en dat is een werk! Ik heb er echt blaren van op mijn vingers. Ik weet in ieder geval nu uit ervaring dat ik dit niet meer op deze manier doe. Ik wil namelijk steeds verder met de haartjes, maar ik moet mezelf echt dwingen om rust te nemen, want het gaat gewoon niet door de pijn!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara