WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 4 september 2009

Edelsteenkabouter

Deze lieve edelsteenkabouter (Amaranth) heeft een amethist in zijn schaaltje, schattig vind ik vooral zijn baardje! Hij is 15 cm hoog en zijn hoofdje is ook wat groter dan ik gewend ben: 14 cm.



Voor wie het wil weten, heb ik de werking van amethist nog even opgezocht: amethist geeft kalmte en innerlijke rust en is de beste steen bij spanningshoofdpijn en maagpijn. Amethist bevordert de bloedsomloop, ontspant de nekspieren en de schouderbladen, sterkt de lever en de ogen, is een uitstekende meditatiesteen en stimuleert spirituele groei. De steen hoort bij het 7e chakra: kruin, geestkracht.
Mocht je zo'n kabouter willen bestellen, dan zoeken we er natuurlijk een steen bij, die bij jou past! De kleuren van de kabouter passen we daar dan weer op aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara