WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 28 februari 2010

Boerin met kippetjes



Het piepkleine schortje van gisteren was dus voor dit lieve boerinnetje, een ontwerp van Inspiree. Ik had haar al lange tijd in huis, maar ik kreeg pas echt zin om haar te maken, toen ik bedacht dat ik na de voorjaarsvakantie met mijn kleutergroep over de boerderij ga werken. Het schortje en de boerenzakdoek heb ik op de naaimachine genaaid, dat werkt toch wel wat fijner. Voor de rest is de basis precies hetzelfde als alle andere poppen van Inspiree.



De piepkleine kippetjes heb ik gevuld met rijst, zodat ze stevig staan. En er zit bij het pakketje zelfs een zakje kippenvoer!



12 opmerkingen:

  1. Oh Barbara wat is ze leuk!!
    Ik denk dat ik ook zoiets ga maken...je brengt mij echt op een idee!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is ze leuk!!! i vind de kippetjes helemaal super.. en dat er ook echt kippenvoer bij zit vind ik helemaal geweldig... liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is erg mooi geworden, wat een leuk tafereeltje!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik had heeel iets anders verwacht maar vind haar erg mooi. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk. En het past inderdaad perfect bij je tema. De kinderen vinden het vast ook leuk en weten gelijk waar ze over gaan werken.
    Groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Barbara, wat is je boerinnetje leuk geworden. Al de popjes van Inspiree vind ik zo leuk. Deze past goed bij je thema, maar past ook wel een beetje bij Pasen. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk geworden !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Barbara, wat een schatje zeg, jouw boerinnetje.
    En die kipjes...om te smullen.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach wat een skattie!! die kippies zijn echt geweldig.. is dit een nieuw ontwerp van haar?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Barbara,

    Geweldig!! Ze is prachtig!Ze heeft een lief gezichtje! ik vind de kipjes ook helemaal leuk!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Heb je een patroon van de kippetjes?

    vr. gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Mariska, natuurlijk heb ik een patroon, maar ik kopieer en ruil geen patronen. Je kunt het patroon kopen via www.nielsholgersson.nl.

      Groetjes, Barbara

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara