WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 19 februari 2010

Sunshine Award ... voor alle trouwe volgers!



Wat een verrassing! Van Maris (Made by Maris ) heb ik deze mooie Sunshine Award gekregen! Ik ben er helemaal blij mee, hoor! Dank je wel!

Als je deze award krijgt, moet je ook een paar dingen doen:
♥ De award op je blog zetten.
♥ De award doorgeven aan 6 personen met een link naar hun blog en die personen laten weten dat ze een award gewonnen hebben.
♥ De naam van wie je de award gehad hebt vermelden met een link naar haar blog.

Omdat ik echt niet kan kiezen uit alle blogs die ik volg, wil ik hem iedereen geven, die mijn weblog trouw volgt en wiens weblog ik trouw volg. Ik vind het heel bijzonder dat iedereen zo vaak de tijd neemt om even een kijkje te komen nemen!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuk plekje hier, Barbara, ik kom graag bij je langs om je mooie werkjes te bewonderen. De dingen die je maakt zijn met veel liefde en zorg gemaakt. Je popjes hebben stralen dit uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je award.
    Lastig om mensen te kiezen!
    Ik vond het ook erg moeilijk maar ik heb het ook opgelost.
    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara