WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 7 maart 2010

Daar zijn de bloemenkinderen



Het zijn er elf geworden, mijn bloemenkindertjes, die straks op de lentetafel voor heel wat kleur zullen zorgen. Als je goed kijkt, zul je het madeliefje, paardebloempje, sneeuwklokje en de kersenbloesem herkennen. Dit zijn patronen van De Witte Engel. De andere popjes heb ik zelf bedacht en wie weet volgen er nog wel meer ...



Vandaag zal in mijn kleuterklas het sneeuwklokje verschijnen. We hebben ze gisteren al samen in het park gezocht en gevonden!

11 opmerkingen:

  1. wat een lief rijtje, gezellig en wat zullen ze mooi op de lentetafel staan. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh dat is super leuk geworden zeg! Wat zul je er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat GEWELDIG!!! hier bloeit het winterakonietje ooh weelderig (zeg je dat zo?)ideetje voor een popje? Kinderen vinden het zo leuk dat als de zon schijnt dat dan de bloemetjes helemaal open zijn en 'smorgens zijn ze weer dicht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Barbara, Wat een gezellig rijtje is het geworden zeg, Wat heb je hard gewerkt. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie heb je gemaakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOhhhhh Barbara, wat een prachtig rijtje met popjes. Hier kun je heel tevreden mee zijn....en de kindjes in jouw klas boffen maar met zo'n juf!!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig barbara, het is een prachtig gezicht zoveel bloemenkindjes op een rij, ben een beetje jaloers op je zoveel moois in huis en straks in de klas. Jij bent ook al zo goed in het ontwerpen complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw... dat ziet er echt super gezellig uit!!! dat gaat er vast heel fleurig uit zien op je lente tafel!!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en prachtig gezicht zo allemaal bij elkaar, je word er gewoon blij van zoveel liefde stralen ze uit!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto zo met al die bloemenkinderen op een rij.
    Heel erg mooi !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara