WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 16 mei 2010

Indi, het indianenmeisje



Op school starten we deze week met het thema 'Indianen'. Je begrijpt dat er dan meteen iets gaat kriebelen bij mij! Even een stukje vilt opzoeken en ... Indi is geboren! Mooie lange vlechten en een veertje in haar haar, wat borduursel op haar jurk, het is zo eenvoudig. Ze moet natuurlijk wel ergens in wonen, dus een tipi is dan snel bedacht.

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. En natuurlijk dat leuke basis patroon waar je zo veel leuk mee kan maken.

    Lief kris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Barbara wat een schatje is dit ook weer zeg. En wat een mogelijkheden heeft dit basispopje. Ga je nog meer indiaantjes maken?
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Barbara. Heb je hier dezelfde basis voor gebruikt als voor je bloemenkindjes?? Hebben de kinderen van school haar al gezien?
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♥ Hai Rianne, nou, ik weet niet of ik er nog meer maak, maar ... je weet nooit!
    ♥ Hai Carla, ja, de basis is weer die van de bloemenkindjes, naar een patroon van De Witte Engel. De kinderen op school vonden haar erg lief.

    Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How lovely she is in her little wigwam, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een liefje geworden.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk jouw Indi en de tipi. Maar ik mis het opperhoofd nog, ugh!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje en de tipi maakt het helemaal af!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara