WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zaterdag 22 mei 2010

Lief madeliefje



Vandaag heb ik dit bloemenkindje afgemaakt: het madeliefje van Atelier Pippilotta. Wat een lief ontwerpje heeft Suzan hier weer van gemaakt! Ik vind het bloempje net alsof het zo uit het gras geplukt is!

8 opmerkingen:

  1. gossie wat grappig
    ik ga aan mijn boterbloempje beginnen.
    Leuk een bloemenlijn van Pippilotta
    fijn weekend
    freubel ze
    groetjes
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is echt ee schatje... mooi hoor!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar ook erg lief.
    Ik wil er tzt 1 voor mijn nicgtje maken. Haar naam is Madelief.
    Groetjes en een fijn weekend nog Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How lovely, beautiful greens cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad leuk de bloemen kinderen. Ziet er weer schattig uit.Mooi gemaakt en gefotograffeerd. Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is mooi geworden, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is idd erg lief, die hele serie met bloemenkinderen van Pippilotta trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara