WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 6 mei 2010

Twee awards!

Net terug van een korte vakantie in Engeland, zie ik dat ik twee awards heb gekregen: een van Brigitte (van Crea Bea Knutseljuf) en een van Corina (van De Handwerktuin). Zo word thuiskomen wel heel erg fijn! Dank jullie wel, hoor! Ik ben er weer heel blij mee!



Het is de bedoeling dat ik erbij vertel waar ik blij van word:
- Weer thuiskomen na een vakantie!
- Mijn gezin.
- Mijn piepkleine zolderateliertje, waar ik heerlijk kan zitten werken.
- Mijn werk en de kinderen in mijn klasje.
- Alleen met een kop koffie en een goed boek op de bank ...
- Een mooie wandeling.
- IJS!

En natuurlijk moet ik ze ook weer doorgeven. Dat vind ik heel erg moeilijk, want alle weblogs zijn echt de moeite waard. Iedereen laat hier toch een stukje van zichzelf zien en doet daar haar best op. En het is echt genieten om af en toe een rondje te maken langs al jullie weblogs! Voeg daarbij alle lieve en leuke reacties die ik op mijn logjes krijg ... dat maakt het echt moeilijk om te kiezen. Ik geef hem het liefst aan jullie allemaal! Maar ik ga twee mensen kiezen, die mij heel erg op weg geholpen hebben de laatste tijd, en dat zijn Constance (van Atelier Constance) en Gera (van Septemberspring). Dank jullie wel, meiden!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Barbara, gefeliciteerd met je awards!
    Dat is nog eens lekker thuiskomen ;-)!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara