WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

maandag 16 augustus 2010

Twee 'nieuwe' boeken!



Na lang zoeken vond ik op Marktplaats eindelijk het boekje 'Bloemenfiguren van vilt' van José van Loon. Haar popjes lijken erg op de seizoenentafelpopjes van De Witte Engel, waar ik zo gek van ben. Het boekje 'Poppen in hun element' kocht ik erbij, een leuk boekje met patronen en beschrijvingen van allerlei zonnekindpoppen en kabouters. Inspiratie genoeg dus!

14 opmerkingen:

  1. De boekjes zijn er leuk uit, ben benieuwd wat je eruit gaat maken, veel plezier ermee. lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boeken, daar zal je erg veel plezier aan hebben! Weet je al wat je het eerst gaat maken?
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hè , dat er Marktplaats bestaat ;-)
    Veel plezier met de boekjes , groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ideaal... marktplaats... wat je daar allemaal wel niet kan vinden.... heel veel plezier ermee...

    liefs angelina

    p.s. ik zag op je foto een vuurtoren staan van hout... mijn moeder is al een hele tijd opzoek naar een houten vurtoren aarheft nog niks naar haar smaak kunnen vinden, weet jijheel toevallig nog waar hij weg komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, leuke boekjes! Altijd leuk zulke vondsten. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloemenfiguren van vilt van Jose van Loon is inderdaad een topper. Ik heb dit boekje ook in mijn bezit. Lijkt inderdaad wel erg op de basispopjes van de Witte Engel. Het andere boekje ken ik niet. Succes met je nieuwe aanwinsten. Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb beiden boeken in mijn bezit.
    Bloemenfiguren van vilt ben ik ooit mee begonnen, vind het nog steeds een fantastisch boek en ook erg geschikt voor beginners!
    Veel plezier met je mooie boeken.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé als je zulke fijne boeken kunt vinden! En dan elke dag even lekker koekeloere en bedenken wat je allemaal wel niet wilt gaan maken! Heerlijk! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk zijn ze! Ik heb ze beide al heel lang en ik heb er ook al heel veel uitgemaakt. Veel plezier ermee.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello!

    The books look wonderful - just the kind I love! Lucky you to find them! :<)

    Wishing you a good day today!

    Hugs,

    Barbara Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is zo fijn: een boekenkast vol met mooie boeken. Alleen al voor de inspiratie. En er is veel te veel moois om te maken.

    Groetjes
    Gracia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie wil aan mij het boek bloemfiguren van vilt verkopen?
    Groet Regine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier met het maken van de bloemenfiguurtjes! Leuk om te lezen dat er nog van genoten wordt! Jose van Loon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara