WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

maandag 27 december 2010

Voor in de kerstboom



Zelfs op eerste kerstdag kon ik het niet laten: ik had zo'n zin om nog wat leuke dingetjes voor in de kerstboom te naaien! Dus heb ik 'Tweeling in een tasje' van Atelier Pippilotta gecombineerd met haar 'Sterrenkindje'. In rood, groen en wit zijn het nu echte kerstengeltjes geworden. Mijn boom is nog lang niet vol, dus ik ga lekker nog even door met bedenken.

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een schatjes zeg. Een erg leuk idee zo.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefjes! Heerlijke kleine werkjes waarbij je je fantasie kunt laten gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combinatie! En ook zo leuk met die kleuren bij elkaar. Groetjes van Suzan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach sind die niedlich, die gefallen mir auch sehr!!!!
    Liebe Grüße und alles Gute!!!cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat leuk bedacht zo, deze combi Barbara! Staan vast gezellig in de boom.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfs tijdens Kerst nog aan het werk! Ze zijn wel erg leuk! Goede combi!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke (b) engeltjes zijn het geworden.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb vandaag de Flow gekocht. Wat een leuke foto en artikel van jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara