WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zaterdag 17 september 2011

Bijna herfst!



Gisteren vond ik ineens dat mijn zomertafel echt niet meer kon. Hij kon eigenlijk de hele zomer al niet meer, vanwege het herfstachtige weer! Dus heb ik alles opgeruimd, afgestoft en mijn herfsttafel alvast ingericht. Tijdens de wandelingen met Linde, mijn hond, vond ik al wat eikeltjes en beukenootjes, dus die konden er ook bij. Maandag richt ik ook de herfsttafel op school alvast weer in. Ik kan me nu al verheugen op alle kastanjes, eikeltjes en bladeren die de kinderen altijd weer meebrengen!

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer heel gezellig uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach de herfst heeft ook weer wat. jammer genoeg idd is ie al te lang binnen;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfst tafel heb je weer gemaakt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er geweldig uit! In de zomer sfeer was ik allang niet meer!!! Toevallig heb ik gisteren ook de zomer vervangen voor de herfst...

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat sfeervol die herfsttafel, dat maakt een hoop goed bij het weer. Ik krijg ook alweer de kriebels om de herfsttafel in te richten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw blog is vol van zulke schoonheid, bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig herfst hoelje weer.
    Geniet ervan met ik hoop ook een bergje zon om de zomer een beetje goed te maken.
    Groetjes en een fijne week. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het is nu echt herfst! En je herfsttafel staat er prachtig bij! Mooi hoor!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara