WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

dinsdag 10 april 2012

Vier wortelkindertjes



Ik heb ze al eens eerder gemaakt, deze wortelkindertjes, naar een patroon van Poppenatelier Severine, maar aangezien deze nu bij een collega in de klas staan, wilde ik ze toch nog een keer maken. De lijfjes zijn van bruin flanel, gevuld met granulaat, zodat ze in allerlei posities kunnen staan en liggen. De mutsjes zijn gebreid, de armpjes gewikkeld met donkerbruine lontwol.

11 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig met hun gebreide mutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve popjes, ze kijken zo verbaasd de weide wereld in. Leuk Barbara.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief setje!
    groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat een prachtig viertal heb je daar weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige popjes
    Zijn hier ook patroontjes van te koop

    groet geertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Geertje, Als je in mijn blogje op Poppenatelier Severine klikt, kom je vanzelf bij haar tutorial! Veel succes! Lieve groetjes, Barbara

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara