WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 20 september 2012

Herfst op mijn atelier



Vanavond geef ik een herfstworkshop op mijn atelier en ik vind het zo heerlijk om dan overdag alles netjes op te ruimen en in te richten voor een gezellige avond! Vanmorgen heb ik de seizoenentafel ingericht, met de stronk van Septemberspring, de paddenstoel van Atelier Lindelicht en popjes van verschillende ateliers. Maandag gaat alles mee naar school, zodat we ook in mijn kleuterklasje een gezellige herfsttafel hebben, die de kinderen uitnodigt om van alles te gaan verzamelen ...



6 opmerkingen:

  1. die boom is zo gaaf!! Je peuters boffen maar. op een mooie herfst met veel natuurschatten.

    gr ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie herfstboom, veel plezier vanavond.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O de boomstrok bijna vergeten. Wij hebben hem ook.
    Vanmiddag zijn we aan het zoeken geweest naar Herfst spullen voor onder de boom. De stronk staat apart omdat deze later gemaakt is.
    De grond hebben we alweer donker groen gemaakt. Heerlijk volgende week alles inrichten.
    Bij jou ziet het er alweer heel gezellig uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo kom je helemaal in de stemming, hè? Het ziet er prachtig uit.
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara