WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zaterdag 10 november 2012

Engelen op een stokje ...



Een van de plekjes waar ik mijn inspiratie vandaan haal, is de weblog van Marie van Softearth's World. Bij het zien van haar creaties smelt ik weg en waan ik me even in een sprookjeswereld ... Bij haar zag ik engelen op een stokje en vanmiddag heb ik dat zelf ook uitgeprobeerd. Het werden er twee, in zachte, zelfgeverfde tinten. Deze keer heb ik geen engelenwol gebruikt, maar wat ruigere, gekaarde lontwol. Eigenlijk vind ik die zelf toch het mooist voor deze engelen ...

8 opmerkingen:

  1. Ai ik vind ze heel ergf mooi.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, die zijn ook prachtig!!

    Ja, Marie maakt hele mooie dingen....ik mag haar blog ook graag bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marie maakt zeker hele mooie dingen, maar jij ook Barbara! Jouw engeltjes zijn prachtig! De kleurkeuze is ook geweldig!
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige engelen en wat een leuk idee, Mooi wol en kleuren. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Wat zijn je engelen mooi,van je eerste engel op de foto krijg ik een heel warm gevoel bij die kleuren,zal je vertellen waarom.Drie jaar geleden ben ik heel ziek geweest door de mexicaanse griep heb daardoor 5 weken in coma gelegen ,aan de beademing.Ik ben door het oog van de naald gekropen en ben heel ver weg geweest en ook dingen gezien,die waren heel rustgevend,ik weet nu dat er meer is.Die kleuren van je engel komen overeen met de kleuren die ik heb gezien.Ik wilde je vragen of je de engel wilt verkopen,kun je me dan een mailtje sturen naar neeleman52@zonnet.nl.Je maakt hele mooie dingen.Ik hoop niet dat je mijn verhaaltje te zwaar vind op je blog ,maar wilde het even vertellen.Fijne dag verder.
    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HaiCorina,

      Dank je wel voor je reactie op mijn weblog. Ik was even helemaal stil van je verhaal en ik vind het helemaal niet te zwaar. Integendeel, ik vind het heel fijn dat mijn engeltjes dit soort verhalen bij mij brengen! Ik mail je z.s.m.

      Lieve groetjes, Barbara

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara