WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 14 december 2012

Kerstwens


Voor alle lezers van mijn weblog:
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en veel licht en liefde in 2013!
Dank voor alle warme reacties!

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou hele fijne feestdagen en alle goeds toegewenst in 2013

    Wat een prachtige engeltjes heb je gemaakt in de blog hieronder!!! Ik ben helemaal weg van de eerste paarse!!! Prachtig!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook goede feestdagen toegewenst. Je kersttafel ziet er heel mooi uit. Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer sfeervol uit! Ook jij hele fijne kerstdagen toegewenst (en dat je in 2013 maar weer lekker verder blogt want ik lees graag met je mee :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervolle foto! Jij ook gezegende feestdagen en alle goeds voor 2013 gewenst! Liefs, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Barbara, jij ook hele fijne feestdagen met je familie en alle goeds voor 2013!!
    groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara