WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 4 oktober 2013

Het Pietenpakhuis is af!



Het was een flinke klus, maar nu is het dan toch af: het Pietenpakhuis (Atelier Vrolijke Viltvriendjes)! Ook al is het nog geen Sinterklaastijd, ik wilde het toch graag even aan jullie laten zien.



Twee Pietjes zijn al bezig met alle pakjes!



Boven op het dak zit ook nog een Pietje, dat een beetje sip kijkt. Zou hij het eng vinden, zo hoog op het dak?


En in de hoek is een Piet in slaap gevallen! Nou ja, hij heeft nog tijd genoeg om alles in orde te maken!

13 opmerkingen:

  1. Hij is erg ook erg leuk.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ongelofelijk mooi. Mijn zoon is dol op de Sinterklaastijd, die zou hier dol op zijn.
    Prachtig gemaakt, ik zie hem zo op een seizoenstafel van een kleuterklasje staan.
    Prettig weekend;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat is dat een prachtig tafereeltje ! En je kan nooit vroeg genoeg aan zoiets beginnen, ik ben ook al bijna een jaar kerstfiguurtjes aan het haken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Ben weg van het pakhuis. Leuk ook al die pietjes en Sint erbij!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nu alweer zin in de sinterklaastijd! Echt supermooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohohohoh, wat mooi! En vrolijk en leuk! Wat een werk moet daar in zitten. Ik geloof dat ik maar weer een tijd moet gaan maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah prachtig Barbara ik heb alles net binnen om hem te maken hoe lang heb je er over gedaan ????
    Het is echt een plaatje leuk ik heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Je kan zien dat het een hele klus is...maar...dan heb je ook wat hoor, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden. En zeker op tijd af. Heerlijk is dat. Ik probeer het ook altijd maar het lukt vaak niet om het op tijd af te krijgen.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, maar het lijkt me wel een hele klus.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zal zeker een grote klus zijn geweest, maar wat fijn dat je het nu al af hebt. Ga je deze in je klas gebruiken ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig geworden!! Heb zelf pas de boot gemaakt! Deze staat zeker op mijn lijstje voor volgend jaar!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is veel werk, maar wel superleuk. Wat zullen je kinderen in de klas dat weer leuk vinden!!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara