WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 15 november 2013

Ienie mienie konijntje



Gisteren vond ik hier een patroontje van een 'teeny tiny knitted toy' en ik was meteen verkocht! Zo'n knuffeltje moest en zou ik ook maken. En daar is ze dan, na een avondje en een middagje priegelen! Het konijntje heb ik gebreid op naalden 2,5 en de armpjes en beentjes heb ik gebreid op naalden 2. Ook het jurkje is gebreid op naalden 2,5. Voor een aantal woorden in het patroon moest ik trouwens wel zoeken op internet, want weten jullie wat een i-cord is en hoe je zoiets moet breien? Ik niet! Maar nu ik weet hoe het moet, ben ik bang dat er nog meer gaan komen ...

5 opmerkingen:

  1. wat een liefie echt mooi ,ik kan jammer genoeg niet breien ik kan verder alles maar breien nee.Maar je konijntje is echt een schatje.
    fijn weekend groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe schattig!
    Maar breien is niet mijn ding.
    Spijtig. Maar ik geniet van je blog met het lieve konijntje en natuurlijk van alle andere kunstwerkjes.
    Nog veel plezier!
    Groetjes,
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah ik ben verliefd......... wat een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig konijntje..als je het groene truitje in roze breidt lijkt ze misschien ook wel een beetje op knorretje (je weet wel van Winnie de Pooh)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara