WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 3 januari 2016

Handschoenen borduren



In het boek 'Vrolijk Handwerken' van Bonthuishouden zag ik hoe je kunt borduren op handschoenen. Dat wilde ik ook eens proberen! Dus ... een pakketje besteld via Bonthuishouden en aan de slag! Eerst het patroon op oplosbaar vlies overnemen.



Daarna borduren.



Vervolgens het vlies laten oplossen onder de warme kraan en ...



... tadaaaaa! Grappig, hoor!



Meteen nog maar een klein bloempje op een paar andere handschoenen geborduurd!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb toevallig net een boek van Bont huishouden in de uitverkoop bij V&D gekocht. Deze handschoenen staan er ook in en nog een heleboel andere leuke dingen.
    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, mijn oma heeft vroeger handschoenen voor mij versierd met een mooie bloem, ik heb ze gedragen maar ik heb ze daarna bewaard in mijn herinneringen doos..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara