WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 6 juli 2017

Kleine knuffies



Vier kleine knufjes gemaakt om cadeau te doen als kraamcadeautje. Groen en geel kunnen allebei voor een jongen of een meisje, toch?

6 opmerkingen:

  1. They are so cute! How big are the sweet little dolls?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor ze kunnen zeker voor een jongen en meisje, ze zijn leuk.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig!! Kunnen inderdaad voor jongens en meisjes, hoewel ik persoonlijk dan geel aan de meisjes zou geven en groen aan de jongens. Maar ze zijn allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief en de kleuren kunnen prima voor jongens en meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara