WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 17 november 2017

Gehaakt kabouterpaartje



Eindelijk zijn ze dan af: het kabouterpaartje uit het boek van Christel Krukkert! Zijn ze niet lief samen? Ze zijn allebei gehaakt van Scheepjes Catona en gevuld met schapenwol.

3 opmerkingen:

  1. ze zijn lieffff lijkt nog wel een heel werkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij schattig geworden! En hij heeft er nog een vriendinnetje bij gekregen! Ik heb het leuke boekje direct gekocht. bedankt voor de tip!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara