WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 25 januari 2018

Verrassingspopjes



Deze drie lieve popjes heb ik de afgelopen week gebreid. Het patroon is van Dollytime en toen ik ze zag, was ik meteen verkocht! De onderkant van het lijfje is dichtgemaakt met een strikje, zodat je er iets in kunt verstoppen: een zakje lavendel of een kleine verrassing ... Ik gebruikte Stylecraft DK en vulde de popjes met schapenwol. De oogjes zijn geborduurd met borduurgaren en de wangetjes maakte ik met wat wangenrood. Heb je interesse? Kijk even op mijn pagina Te koop! Nu ben ik bezig met een ander patroon van Dollytime voor een grotere pop.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara