WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zaterdag 26 september 2009

Popje 'Hulst' voor december klaar!

Vanmiddag had ik heerlijk het rijk alleen thuis: iedereen naar sportwedstrijd en verjaardagspartijtje! Dus kon ik even lekker aan de slag met 'Hulst' van Mieke Stender. Een schattig popje voor in de kersttijd en aangezien ik zelf hulst in de tuin heb, heb ik haar hier maar meteen bij gefotografeerd! Ik moet alleen nog wat rode kralen kopen, om als besjes op haar jurkje te naaien.



Ook heb ik vanmiddag bij twee patroonboeken besteld:


Sinterklaas, de Pieten en de pakjesboot


De kerststal met Jozef, Maria, kindje en engelen

Ik kan niet wachten om eraan te beginnen!

1 opmerking:

  1. Prachitg hulstpopje Barbara, je bent er mooi op tijd bij!

    Ik heb ook het patroonboek van pakjesboot 12 en ga er binnenkort aan beginnen hij is leuk he? maar ook erg veel werk vrees ik en ik wil hem toch erg graag vóór sinterklaas 2009 af hebben hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara