WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 25 september 2009

Schoolfeest 't Startnest: voor de winnaar!

Allereerst: GEFELICITEERD MET JE PRIJS!
Dit berichtje is speciaal voor de winnaar van de prijs van de tombola, die we vanmiddag op 't Startnest houden. Ik heb nl. als prijs een van mijn popjes beschikbaar gesteld. De winnaar kan kiezen uit de volgende popjes: een edelsteenkabouter, een kaboutermeisje of -jongen, een beschermengel in een thema/kleur naar keuze of een Sinterklaas- of kerstpopje. Hieronder wat foto's, maar je kunt ook even in Waggelslif (zo heet mijn kleuterklas) langskomen om op de seizoenentafel te kijken!


kabouter met pijpje


pompoentje


kaboutermeisje


edelsteenkabouter (met edelstaan naar wens)


Sinterklaas of Zwarte Piet


Geboortefee (in kleur naar wens)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Barbara,

    Wij hebben de prijs gewonnen, hartstikke leuk. We lopen deze week wel even in Waggelslif langs.

    Groetjes,Jacques,Rolf,Stijn,Marjoleine Lagerberg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jacques, Stijn, Rolf en Marjoleine,

    Wat leuk dat jullie al meteen na het feest even op mijn weblog hebben gekeken! Het was weer leuk, he?

    Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara