WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

dinsdag 6 oktober 2009

And the winner is ...

Tjee, wat vond ik het moeilijk om de award weer door te geven aan een ander: bijna iedereen in viltweblogland heeft er inmiddels al een gewonnen! Maar uiteindelijk ben ik er toch uitgekomen. De eerste gaat naar Irene van Atelier de Poppendroom, omdat zij altijd nog even snel je bestelling voor het weekend de deur uit doet, zodat je in het weekend heerlijk verder kunt! Irene, vandaar de award voor jou en je webwinkel!
De tweede award wil ik geven aan Ineke van Poppenatelier Ineke Gray, omdat ik bij haar zonnekindpoppen heb leren maken en zij mij heeft besmet met het poppenmaakvirus! Ineke, dank je wel en fijn dat je af en toe nog eens langs komt op mijn weblog!
Jullie mogen de award van mijn weblog kopieren en hem doorgeven aan twee anderen!

2 opmerkingen:

  1. Wat een eer zeg! Heel heel erg bedankt. Zoiets had ik eigenlijk net nodig!!!!! Dit meer om privé redenen maar daarom is het niet minder welkom. Oké je moest me even herinneren aan je weblog. Helaas kom ik er gewoon niet aan toe om alle weblogs die ik toegestuurd krijg bij te houden, beloof dat ik mijn best doe om het wat bij te gaan houden.
    Toch altijd prettig om iets positiefs te horen over iets waar soms heel erg veel tijd in gaat zitten.
    Je bent een schat hoor!
    groetjes Irene
    atelier Poppendroom
    www.poppendroom.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je aan Irene hebt gedacht, ze is inderdaad altijd super snel en behulpzaam is mijn ervaring, ze heeft hem echt verdient!

    Gefeliciteerd Irene!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara