WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

dinsdag 17 november 2009

Nummer twee



En daar is Maria nummer twee. Raad de verschillen! Ik zal het verklappen: ik heb extra lange mouwen gemaakt, omdat me dat mooier leek. Verder heb ik de mantel niet met goud maar met wit borduurgaren gefestoneerd en heb ik haar niet op het voetstukje met roosjes gezet. Maria staat nu op mijn 'altaartje', waar ook mijn engelenkaars, mijn Yoko en mijn Boedhhabeeld staan. (De foto is wat donker, ik zal binnenkort een lichtere maken.)

4 opmerkingen:

  1. Hallo Barbara. Ook deze is mooi geworden en ze zeggen weleens oefening baart kunst. De tweede gaat meestal beter. Je weet dan beter waar je op moet letten. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al zo mooi geworden, mooi met de langere mouwen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er ook erg mooi uit !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze mooier, ze straalt meer rust uit.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara