WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

woensdag 11 november 2009

Pakjesboot 12 op volle zee

Vanmiddag heb ik eindelijk mijn pakjesboot afgemaakt. Toegegeven, ik heb het wat snel willen doen en ben dus niet zo heel erg perfectionistisch geweest ... Maar het resultaat mag er zijn en ik weet zeker dat mijn kleuters hem mooi vinden! Hij is wel erg wiebelig, dat is een nadeel. De pieten en Sint vallen al om bij het minste geringste, dus op woelige zee gaat deze boot het echt niet redden! De lichtblauwe doek eronder vind ik zo mooi, dat zijn de echte (dure!) seizoenentafeldoeken, die ik eigenlijk alleen thuis gebruik. Maar misschien dat ik hem voor deze keer wel meeneem naar school ...





5 opmerkingen:

  1. OO wat mooi, zo leuk met al die bengelende pietjes, ik denk dat je kleuters het geweldig zullen vinden!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Barbara. Je hebt je boot en pietjes klaar. Wat leuk is ie geworden. Kleuters vinden zo iets natuurlijk geweldig. Kunnen ze lekker over vertellen en fantaseren. Erg goed dat je door gezet hebt met het maken. Die van mij wordt niet wat. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden ; zullen de kinderen echt van gaan genieten ! En het doek dat er bij ligt heb ik ook en gaat vrij snel stuk vind ik... ( Wel erg mooi ! )
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.( vilt kriebels)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk geworden Barbara!
    Die van mij staat nu op de thematafel in de klas (1/2) Ik ga er nog wat Pietjes bijmaken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ~ Hai Dieneke, wat leuk dat jij ook een groep 1/2 hebt, bij mij komt de boot maandag op de seizoenentafel in mijn klas te staan. Leuk he, dat je je knutselwerk ook nog eens leuk kunt inzetten in je klas? Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara