WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 27 december 2009

Het is winter!

Nu de kerstdagen weer achter de rug zijn, wordt het tijd een begin te maken met de wintertafel. Alhoewel mijn kersttafel nog blijft staan, hoor, want de drie koningen moeten nog langskomen! Gisteren had ik zin om een nieuwe Koning Winter te maken. Maar ... gaandeweg kreeg ik het gevoel dat het een Koningin Winter moest gaan worden en dus kreeg ze loshangend lang haar en een kroon met 'ijsblokjes'. Haar handen houdt ze warm met een mofje en ze heeft een staf van ijsklontjes met een zilveren ster erop. Op haar jurk schitteren ook ijsblokjes. Door de naturel wol vind ik haar ondanks alle ijsblokjes een warme uitstraling hebben ...





Nu heeft ze nog een waardige Koning nodig ...

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Koningin winter is dit.

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig geworden, wat een mooie winter koningin!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Barbara, mooie winterkoningin, vooral dat mofje maakt het echt winters!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Barbara,

    Een winterkoninklijke dame!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Barbara, heel erg mooi ik word er winters stil van.( misschien kan ik je nog wat sneeuw aansmeren?, simpele klik op mijn sneeuwknop klik ding op mijn weblog hi,hi,hi)Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Barbara, van deze koningin wordt ik helemaal stil, wat straalt ze waardigheid uit! ik zou al bijna een buiging maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een prachtige dame, een echte winterkoninging en dat stafje..super!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ~ Lieve allemaal, dank jullie wel voor alle reacties. Daar word ik nou weer stil van! Ik wens iedereen een heel creatief 2010 met veel licht en liefde en ik hoop dat we elkaar weer veel mooie dingen mogen laten zien! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatjes zijn het geworden.

    Bedankt voor je reactie!

    En ik wens jouw ook een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond, liefdevol en creatief 2010!

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara