WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 7 oktober 2012

Zin in winter ...



Ik weet het: het is nog lang geen winter ... Maar ik had zo'n zin in dit pakketje van Atelier Anke. Het stelt Jelte voor, die achter een stoel leert schaatsen. In mijn kleuterklas heb ik in de winter op de seizoenentafel altijd Koning Winter staan met Olle, maar ik merk dat zij de kleuters niet zo aanspreken. Nu hoop ik dat Jelte voor hen herkenbaarder is. Hij is gemaakt van vilt, maar zijn bloesje is van een lief katoenen ruitje. De kabels op zijn spencer zijn gevlochten repen vilt, hoe verzin je het! En nu Jelte klaar is, ben ik begonnnen met mem en heit (vader en moeder), die samen ijsdansen ...

12 opmerkingen:

  1. Het is ook een erg schattig pakket, dus ik kan me voorstellen dat je zin had om Jelte te maken. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden en ik denk dat de kleuters dat ook gaan vinden. Ik ben heel benieuwd hoeheit en mem gaan worden.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent in ieder geval op tijd klaar met Jelte. Hij is erg mooi geworden, Het is een leuke serie van Atelier Anke. Vorig jaar heb ik Heit en Mem gemaakt en staat dit jaar Jelte bij mij op het programma. Grappig he?

    Lieve groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit! Maar als je het niet erg vindt, mag de winter nog even wegblijven. Ik geniet altijd zo van de herfst...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is Prachtig ik vind je braam vrouwtje super leuk. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Jelte leuk geworden! Straks samen met mem en heit zal het een prachtige wintertafel worden..
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt zomaar in de herfst genoeg "wintervibe" om een schaatsend manneke te maken! Daar ben ik niet zo goed in...weet je nog?
    Hij is erg leuk!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk en zo mooi om te zien schaatsen achter een stoel dat heeft toch echt wat. !
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk jongentje die Jelte!!!
    Ik zit nog meer in de herfst, maar dit steekt wel aan!
    Groetjes, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, hij is leuk he??? Ik heb Jelte samen met Heit en mem 2 jaar geleden gemaakt! Vorig jaar de koek en zopie... Nu ben ik bezig met Femke.. De snowboard heb ik een tijdje terug gemaakt.... En dan heb ik hier nog een heleboel liggen! :-)

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jelte is te gek!! Super leuk!! Lekker aan het schaatsen! Ik krijg er spontaan zin in!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara