WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 20 februari 2014

Pannenlap



Voor de Opleiding Handwerken gaf ik mezelf de opdracht te oefenen met het wisselen van kleur. Met vier verschillende kleuren haakte ik deze pannenlap en ik zocht op internet allerlei manieren om op een mooie manier van kleur te wisselen. Uiteraard was ik zelf met het resultaat niet zo tevreden: ik vind de zijkanten echt niet zo mooi geworden. Maar op de opleiding verzekerde de juf mij dat het zo echt heel netjes is en dat het eigenlijk niet anders kan ... Als iemand toch een tip heeft, houd ik me aanbevolen!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb een gehaakte pannenlap liggen en daar is nog een randje omheen gehaakt, als een soort kantrandje zeg maar..
    Vind je gekozen kleurtjes erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was inderdaad waar ik ook aan dacht: nog een randje eromheen haken. Dat maakt 'm misschien helemaal af maar nu ziet je pannenlap er al erg mooi en vrolijk uit! Groetjes van Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een randje erom heen doet wonderen en ben je ook al met de cal deken aan het haken ??
    Super uitdaging en je pakt gelijk verschillende steken mee :)
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan echt niet haken, maar ik denk idd dat een randje er omheen wonderen doet! Ik vind je kleurtjes erg leuk!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, Bar het is toch een vrolijke lap zo!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara