WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 13 november 2009

De ideale vrijdagochtend ...

Een kop koffie, een rustig muziekje aan en nieuwe pakketjes om te maken: de ideale vrijdagochtend voor mij! Omdat ik mijn popjes ook graag meeneem naar school, maak ik er meestal twee tegelijk. De hoofdjes die ik vanmorgen heb gemaakt, zijn 4,5 cm groot! De kleinste hoofdjes die ik ooit heb gemaakt, maar gek genoeg lukken ze wel heel goed, zonder kreukels en plooitjes bij de nek. En nu maar afwachten wat dit gaat worden ...

2 opmerkingen:

  1. Spannend !
    Fijn dat de hoofdjes goed gelukt zijn !
    Goed weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben weer benieuwd maar zie het al een heel klein beetje denk ik...;-)! Fijn weekend
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara