WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

maandag 31 december 2012

Wikkelkindjes en telefoonhoesje



Ik kon het niet laten om nog twee wikkelkindjes te maken, dit keer van donkerpaars sprookjesvilt en paars met groen sprookjesvilt. Ook maakte ik gisteren eindelijk mijn telefoonhoesje af, een ontwerp van Het Blauwe Huis. Ik kon het niet laten om sommige dingen toch op mijn eigen manier te doen ...



De voorkant is overdag. De uil en de vleermuisjes slapen als de zon stralend aan de blauwe hemel staat.



De achterkant is bij nacht. Twee uiltjes houden de boel in de gaten bij het licht van de maan. Ik zie nu pas dat het hartje van ijzer omgedraaid op de foto staat, zodat je de ingang van het vogelhuisje niet ziet ...

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk telefoon hoesje en dat op de valreep naar het nieuwe jaar.Voor jou ook alle goeds voor 2013
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachitg, wens jullie ook een fijne avond en een gezond en creatief 2013 groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, je zou ook kunnen zeggen dat het deurtje openstaat en de vogeltjes naar binnen kunnen vliegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze wikkelkindjes zijn weer erg mooi.
    Ik vind je telefoonhoesje prachtig geworden! Wat heb je dat mooi gedaan zeg....

    Fijne en veilige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die wikkelkindjes en je telefoonhoesje vind ik erg mooimet die uiltjes. Valt de telefoon er zo niet uit of zit er aan de bovenkant een sluiting ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En natuurlijk nog de beste wensen en dat het maar een mooi creatief jaar mag worden.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief die kleine kindjes en je telefoonhoesje is erg mooi geworden! Nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige wikkelkindjes en die telefoonhoesjes zijn énig!!! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve kindjes en een prachtig hoesje!
    groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara