WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 3 januari 2013

Speldenmapje



Vandaag heb ik dit speldenmapje afgemaakt. Wat restjes vilt en een houten kraaltje, meer heb je er niet voor nodig. Vanaf nu hoef ik dus niet meer te zoeken naar mijn spelden en naalden ...

11 opmerkingen:

  1. Goed idee Barbara...je restje vilt hebben en mooie bestemming gevonden en die naalden raak je niet meer kwijt. Het is een lief speldenmapje geworden! Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha maar dat ziet er leuk uit. !! lief dat kleine kaboutertje er bij :)
    En reuze handig naalden moet ik ook vaak naar zoeken of ze zitten in het midden van mijn speldenkussen, dit is een goede oplossing zal het zeker onthouden.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief mapje.
    Erg leuk gemaakt!
    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi mapje!!! Ideaal.. ik heb er ook 1.. Ander modelletje natuurlijk.. Ik vind deze super!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig tafereeltje!. Maar wat is een speldenmapje? Het is geen speldenkussen, maar hoe zitten de spelden er dan in?
    groetjes,
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Olga,

      Als je het mapje opent, zit er een extra lapje vilt tussen, en daar steek je je naalden en spelden gewoon in. Simpel!

      Lieve groetjes, Barbara

      Verwijderen
  6. Wat een schattig naaldenmapje. En mooi gemaakt, ik weet dat het soms wat priegelen is.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig naaldenmapje heb je gemaakt, erg leuk idee.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara