WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 18 juni 2010

Bloemetjes plukken



Dit kaboutermeisje rust even uit op een bankje in mijn tuin. Ze heeft haar mandje vol met bloemen, zelf geplukt. In haar hand nog een mooi roze bloempje, dat er niet meer bij past. Voor dit popje heb ik weer een heleboel verschillende patronen gebruikt: de jurk van het 'Schommelende lenterankje' van Wollepop, de schoentjes van 'Blaadjesregen' van Atelier Pippilotta en de kaboutermuts van Hompeltje en Pompeltje. Het haar heb ik op een voor mij nieuwe manier gemaakt, met pony.

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Barbara, ze zit datr zo tevreden in je tuin!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EEn mooi tafereeltje zo in je tuin. Helaas gaat het regen en dan moet ze toch echt naar binnen denk ik zo, Maar je bloemenplukster is erg mooi geworden. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie niedlich, das Püppchen auf der Bank ist toll!
    Die Bank gefällt mir.. richtig shabby!
    wo gibt es so eine süße Bank???
    Liebe Grüße, cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, ze is mooi!
    Leuk dat je er een eigen popje van gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig! Geweldig leuk bankje trouwens ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje erg lief, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. My, you are a clever sewer, this is lovely. Many thanks for your kind words about my needle felt creations. cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Barbara,
    wat een mooi kaboutervrouwtje heb je gemaakt! Dat is toch wel een fijn gevoel dat je zo´n vrouwtje door de tuin hebt heen struinen om je tuin te beschermen.
    Wat een fijne stapel vilt heb je liggen en zo´n mooie display met allemaal garen. Heerlijk! Maar wat ook verdrietig van je collega. Hele mooie engeltjes heb je voor haar en haar gezin gemaakt! Het raakte mij in mijn hart!
    Hartelijke groet van Smoek

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara