WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 9 juli 2010

Zonnige zomerkabouters





Dit groepje kabouters van zonnig sprookjesvilt staat klaar om zomervakantie te gaan vieren! Ik heb ze gemaakt als aardigheidje voor mijn collega's op school. Kaartje eraan, wat lieve woorden, een lintje eromheen en klaar is mijn zomerwens!



(De kabouters zijn een ontwerp van Atelier Lindelicht.)

11 opmerkingen:

  1. O wat lief van je, je kabouters zijn erg mooi.
    leuke foto zo met zijn allen bij elkaar op een kaartje met strik!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig en zo attent.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat enig en attent.
    Zelf heb ik een keer 15 kerstkaboutertjes op een knijpertje gemaakt voor mijn collega,s tijdens de feestdagen.Maar dit is echt lief bedacht en dan die zachte gele tint.Fijne zomervakantie
    v.Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zomer kabouters en wat heb je er een leuke cadeautjes van gemaakt. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om te geven, echte zomers!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig idee, leuk om te krijgen, leuk om te geven.
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blog! Ik wil je graag volgen.

    Mij ook volgen? Kijk op ma-de-by-me.blogspot.com

    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan ; zullen ze vast erg blij mee zijn ! Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Barbara, wat een lief kadootje en in een heerlijke kleur! Die wenzen kunnen niet meer stuk! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die kaboutertjes op een eigen kaartje. Je collega's zullen vast blij geweest zijn met dit leuke cadeautje. Lieve groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara