WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 24 september 2010

De seizoenentafel op school

Inmiddels heb ik ook in mijn kleuterklas de seizoenentafel weer ingericht. Het is een bonte verzameling van allerlei herfstpopjes geworden. De paddenstoel van Sweet Moonies, Wintervoorraad van Septemberspring, een kaboutermeisje van mijzelf, een kabouter van Lindelicht, het lampionpopje van Mieke Stender, het Bladveegstertje van Atelier Marinke en Pam Paddestoel van Inspiree. Laat nu de herfst maar komen!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tafel weer.
    Zo kunnen de kindjes vast wennen aan een nieuw seizoen.
    Wij zijn ook hard bezig. Ook voor de kinderboekenweek.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk he om zo van een seizoen te mogen genieten.Vandaag heb ik ook in mijn klas de tafel afgemaakt en er een kaarsje laten branden ohh wat mooi riepen de kinderen.Ook heb ik een leuke juf Constance herfstkleurwedstrijd bedacht en de kinderen waren reuze enthousiast.Laat maar komen de herfst
    Groetjes en een goed weekend Barbara van Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en Gezellig allemaal, Fijn Weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie seizoenstafel!!! Heerlijk is het om de herfst een beetje naar binnen te halen met al z'n warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello!

    I love them all! You are so creative!

    Wishing you a happy weekend!

    Hugs,

    Barbara Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergezellige tafel heb je op school Barbara (trouwens thuis ook, hahaha)
    De kleuters boffen maar mooi met jouw als juf! Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat moet je ontzettend veel spullen hebben!!! Jij werkt vast heel snel!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara