WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 10 december 2010

De os



Ik heb even een wat duidelijkere foto gemaakt van mijn osje, van de Vrolijke Viltvriendjes. Is ie niet lief?

8 opmerkingen:

  1. mooie stoere stevige os.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och ja wat een schatje. Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor zo'n osje zou ik inderdaad niet weglopen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Barbara ik weet niet waar ik beginnen moet want wat heb je weer een hoop mooie dingen gemaakt! De Engltjes van Inspiree zijn zooooo lief! Je os is een lieverd geworden! En al het andere... fantastisch en zo mooi gemaakt! Heerlijk he kerst! Ik geniet zo! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke os
    lekkere flinkerd
    Groetjes en een fijn kerstfeest op school!!
    vakantie !!!nog meer freubelen.
    Constance
    p.s Het viltwinkeltje in Haastrecht is klaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara