WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 24 december 2010

Toch 'n boom!



Na lang twijfelen, ben ik vandaag toch gezwicht voor een kerstboom, geen echte, maar een nepperd. Maar door zijn puntige smalle vorm past hij zo goed op zijn plekje, dat ik er heel blij mee ben. En dit jaar geen kerstballen, maar ... 't sterrenkindje, mompelmannetjes, engeltjes van lontwol en de bollebuikjes. Zo is het echt een heel eigen boom geworden. Ik heb nu al zin om voor volgend jaar allerlei leuke kerstboomhangers te gaan maken! De cadeautjes eronder en ... nog één nachtje slapen!



Maria en Jozef zijn inmiddels ook aangekomen op hun plekje. De herder staat er al bij te wachten en ook voor hen geldt: nog één nachtje en dan is het kerstmis!

5 opmerkingen:

  1. Fijne kerst en een gezond en creatief 2011. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een prachtige engel zeg!

    Heel fijn kerstfeest en alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdagen en een creatief 2011. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2011.
    Mooie boom trouwens. Toch wel gezellig een boom toch.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs onze kerstbomen lijken op elkaar. Ik heb ook zo'n smalle nepperd. Het is niet zo romantisch maar wel praktisch.

    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara