WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

woensdag 22 februari 2012

Een kijkje in mijn mandje ...



Het project waarmee ik nu bezig ben, zal nog wel even tijd kosten. Vandaar nu al even een kijkje in mijn mandje. Kunnen jullie raden met welk ontwerp ik bezig ben?

10 opmerkingen:

  1. Als ik zo kijk zou ik denken een elfenbankje. Daar ben je inderdaad wel even mee bezig. Maak je er ook nog een boomstronk bij? (Als ik het goed heb dan).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk de stronk van Septemberspring!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien is het de stronk van Septemberspring, zeker omdat je nummers achterop het vilt hebt genoteerd, er zitten toch wel verschil in. Succes ermee. Groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het doet mij idd denken aan paddestoelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag elfenbakje op een papiertje staan. Is het van Atelier Anke, die heeft van die prachtige elfentaferelen?
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangezien het het label "seizoenstafel herfst" heeft ga ik ook voor de paddenstoelen en elfenbankjes maar ik heb geen idee van wie..Ik ben heel benieuwd hoe dit uiteindelijk gaat worden. Succes ermee. Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zijn het elfenbankjes die in je mandje liggen en wel de elfenbankjes van de stronk van Septemberspring.
    Van wie het ook mogen zijn het wordt vast prachtige stronk!!!en ja daar ben je nog wel even mee bezig. succes
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, de stronk met elfenbankjes van septemberspring. Ik herken ze omdat ik deze zelf ook gemaakt heb, een heel klusje met groots resultaat! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had geen idee wat het wordt, maar het zal vast erg leuk en mooi worden. Ben benieuwd!
    Liefs, Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara