WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 21 maart 2013

Hoera! Het is lente!



Ik weet dat de lente komt! Ik weet het nu heel zeker!
Ik weet dat de lente komt! Waarom? Waarom? Waarom?
Wie heeft je dat verteld? Het lammetje, het lammetje!
Wie heeft je dat verteld? Het lammetje in het veld!

Eindelijk is het dan lente! Alhoewel ... als je naar buiten kijkt, zou je dat niet denken. Maar binnen op de seizoenentafel is de lente al uitbundig aanwezig! Moeder Aarde roept haar bloemenkinderen naar buiten en er is volop nieuw leven te zien.



De bloemenkinderen zijn patroontjes van De Witte Engel, waarmee ik ook zelf wat heb gevarieerd. Ik blijf ze lief vinden ... Je kunt het 'Madeliefje' hier gratis downloaden.



De kip met haar kuikentjes komen uit het boekje 'De Seizoenentafel'. Ze horen erbij, want het is immers al bijna Pasen!



Natuurlijk hangt ook mijn lentefee weer boven het geheel.

8 opmerkingen:

  1. nu ik zie dat de lente bij jou zijn intrede heeft gedaan weet ik het zeker de lente zal hier ook binnen komen.
    Het ziet er lief uit Barbara !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal prachtig uit. En wat is het leuk om te maken. De kip met de kuikens zijn ook mooi. Ik geloof dat ik dat boekje ook heb. En we moeten het voorjaar maar in huis halen als het buiten niet wil. Mijn narcisbaby heb ik gemaakt van hier en daar een patroontje uit diverse boekjes en dan wat passen en meten en veranderen.
    Lieve groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he! Ik hoop dat de sneeuw nu wegblijft. Als je dit ziet wordt je toch blij, blij, blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou alleen de echte lentewarmte buiten nog! Maar jouw tafel is er zeker klaar voor, gezellig zo al die lentepopjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat de lente vanuit jou huis de rest van Nederland ook overspoeld!! Dat zou fijn zijn! Je hebt een mooie voorzet gegeven!! Prachtig! Groetjes, Jeanine!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, nu maar hopen dat het buitenleven snel volgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geheel geworden.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara