WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

maandag 4 november 2013

Sint Maarten op school

Ik loop hier met mijn lantaarn
Lantaarntje loop met mij
Daarboven stralen de sterren
Beneden stralen wij




Op school heb ik vandaag mijn Sint-Maartenstafel neergezet. Heerlijk om met de kinderen nog een weekje te kunnen genieten van dit eerste feest van de grote advent. "Het is ook het eerste feest dat in het teken staat van het licht, maar ook van elkaar zien en delen. De natuur toont zich op zijn allerruwst, de mens trekt naar binnen in de warme omhulling van het huis en ontsteekt er het vuur en de lichten." (bron: www.ontwerpt.nu) Ik vertel het verhaal van Sint Maarten en we zingen de liedjes, zo gezellig! De popjes zijn een ontwerp van Atelier Wollepop, de lampions heb ik zelf bedacht. Ook de huisjes van vilt zijn een idee van mezelf.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig tafereel zo bij elkaar , de huisjes passen er goed bij.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara