WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 15 december 2013

Van jampotje naar sprookjesachtig lichtje ...

Een jampotje, wat groene zeep, een plukje lontwol en ...



Je hebt een prachtig lichtje voor de donkere dagen!
Dit lichtje maakte ik gisteren op de opleiding Handwerken. Zo eenvoudig ...

8 opmerkingen:

  1. Mooi, zo'n eenvoudig lichtje.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een warm licht geeft dit lichtje mooi door zijn eenvoud.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij schijnt mooi, zeg! Ik moet de mijne nog uitproberen.
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schijnt dit mooi door! Lijkt me ook een leuk idee voor advent, van donker blauw naar steeds lichter wordend blauw, en dan stralend geel! Ga ik volgend jaar eens uit proberen....groeten Wieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara