WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 15 november 2015

Sinterklaastafereeltje en gehaakt egeltje



Hij is weer in het land: Sinterklaas! De intocht is voor mij altijd het seintje om mijn seizoenentafeltje weer aan te passen. Ik hou van de combinatie van paars en rood, en ik kan ook nog geen afstand doen van mijn eerste Sint.



Ik haakte ook nog een egeltje, met speldjes als stekeltjes. Nu heb ik eindelijk een lekker groot speldenkussen. Het patroon vind je op InHaken.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi Sinterklaas tafereel heb je weer neergezet, zie er gezellig uit. En dat grote speldenkussen komt natuurlijk altijd van pas.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap hoe jij met zoiets simpels ( en dat bedoel ik goed ) zoveel sfeer weet te scheppen . ik ga dit kunstje ook eens proberen .
    morgen de herfst eruit en de pieten erin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha bij vanmiddag ook, herfst eruit en Pieten erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief egeltje, dat is vast een projectje dat ik ook aan kan?
    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara