WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 10 april 2016

Mijn deken is af!



Mijn deken van de Lossen en Vasten CAL 2016 is af! Ik haakte op 8 januari de eerste steek en gisteren mocht ik hem dan eindelijk afmaken. Veel werk, maar ook veel voldoening en veel geleerd. Nu maar afwachten of er weer een leuke nieuwe CAL langskomt!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, Bar, hij is prachtig! Die gaat hopelijk van moeder op dochter naar kleindochter enz...zou geinig zijn toch?

    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi !! mooie tinten ook, ach en cals er zijn er weer genoeg in de omloop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleuren die prachtig samen gaan! Wat een werk!
    Dit is er inderdaad eentje die van moeder op dochter kan gaan... Petje af, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara