WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

woensdag 15 maart 2017

Familie Muizepluis



Ik ben begonnen met een nieuw project: de rekenmuizen (het patroon van Fiona Oosthoek vind je hier). Deze muizen vormen straks samen de familie Muizepluis, die in de methode 'Spelend rekenen met peuters en kleuters' wordt gebruikt. De muizen zijn allemaal verschillend, maar daar vertel ik later meer over! Eerst maar eens flink doorhaken!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, daar zal druk mee gerekend worden :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kleuren basis voor je nieuwe gezinnetje..! Benieuwd hoe ze uit 'de verf' zullen komen!
    Geniet van je project!

    Groetjes Marijke!
    (zusjeknus.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat leuk is dit ook weer en zo lekker leerzaam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara