WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

maandag 24 juli 2017

Helpende handjes



Als afscheidscadeautje voor mijn kleuters maakte ik deze twee vilten handjes. De hulpjes van de dag mogen deze de hele dag om hun nek hangen, zodat iedereen kan zien dat zij de juf mogen helpen. En ze kunnen er ook lekker mee friemelen en knuffelen! Het patroon voor het handje vond ik op Pinterest.

4 opmerkingen:

  1. Daar zullen die kleintjes wel blij mee zijn, met hun eigen handjesketting! Wat een leuk ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen jouw kleuters zich trots voelen als ze jou mogen helpen, een heel erg leuk idee.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en goed herkenbaar als je mag helpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara