WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 23 augustus 2009

Kijk, een kaboutermeisje!

De kabouters hebben er sinds gisteravond een vriendin bij: dit kaboutermeisje. Ik heb haar zelf bedacht, maar het idee van de rok komt van Moeder Aarde van Inspiree en het patroon van het hemdje is van de kabouters van Hompeltje en Pompeltje. En zo ontstaat dan weer een heel ander popje. Het is de bedoeling dat ze meegaat naar mijn kleuterklas, waar de meisjes vroegen om een kaboutermeisje ...

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief meisie!
    ken je dat liedje onder hele hoge bomen?
    hij gaat zo.
    (melodie oh my darling clementine)
    onder hele hoge bomen
    in een groot kabouterbos
    staat een heel klein aardig huisje zomaar midden op het mos.

    Ik zou er graag in willen wonen
    maar ik ben toch veel te groot
    het is gemaakt voor de kabouters,met hun muts en jasje rood.

    Gaat het s,avonds donker worden dat is helemaal niet naar want dan zitten de kabouters heel gezellig bij elkaar

    ieder zit dan op een stoeltje met een kaarsje in zijn hand en dan zie je zoveel lichtjes
    in kaboutersprookjes land.

    Succes juf Barbara
    juf Constance begint dinsdag weer.
    en pst collega ik ken nog veel meer liedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaboutermeisje is erg lief geworden, ik denk dat de meisjes er heel erg blij mee zullen zijn!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk bedacht !
    Groetjes uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaboutervrouwtje (zou mooi staan bij mijn stronk;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara