WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 6 mei 2010

Maandliefje mei



Alles blij maakt de mei
en het hart zo fris en vrij
groot en klein roept hoe fijn
is de zonneschijn




Eindelijk mag ze op mijn weblog: dit lieve maandliefje, beschermengeltje van de meimaand. Een bijzondere maand voor mij, want op 16 mei wordt mijn dochter Denise alweer 13 jaar! Het maandliefje is een ontwerp van Atelier Loesebeth.

10 opmerkingen:

  1. schattig ze heeft z'n lief verbaast gezichtje.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is a sweetie, with her orange dress, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is erg lief om te zien hoor ook mooie kleuren.
    Ja kleine meisjes worden groot.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is het maandliefje geworden!
    Mijn dochter Allysa wordt 19 mei 11 jaar ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig maandliefje. Zijn de armpjes van stokvilt? En wat ik nu ook zo leuk vind is dat mijn Benjamin op 14 mei jarig is.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is een schatje! Mooi gemaakt hoor!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig popje Barbara!!! Mooi van kleur en dan die foto tegen die blauwe lucht, geweldig!!
    Fijn weekend, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een liefje :-).
    Ga je ze allemaal maken?

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een scheeet. Fijne verjaardag.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara