WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

donderdag 25 november 2010

Sinterklaastafel op school

En zo ziet mijn seizoenentafel in mijn kleuterklasje eruit. De kinderen vinden vooral de lichtjes geweldig!

13 opmerkingen:

  1. Leuk zeg,een prachtige boot ook!
    En, dat van die lichtjes, dat snap ik wel.
    Zelfs onze grote kinderen zijn nog gek op lichtjes.
    Groetjes, Suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet er erg leuk en gezellig uit, je boot vind ik prachtig,Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!! Al die pietjes in de boot, zou hier ook een dikke hit zijn :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk gedaan zeg!
    Gezellig! De kinderen zullen ervan genieten!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk: kinderen die nog geloven in Sinterklaas. Ik mis die tijd hoor. Liefs van Suzan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig hoekje, Barbara! Een leuk idee ook om echte lichtjes in de boot te hangen.
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hoekje zo.
    Vorig jaar hadden wij de boot ook maar
    de moeder die hem maakte heeft hem onlangs verkocht. Nu gebruiken we de Ark van Noach van Playmobiel. Staat ook wel grappig.
    Groetjes en alvast een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die boot leuk, zeg! En ik kan me voorstellen dat de kinderen die lichtjes leuk vinden! Geweldig!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tafel en leuk idee die lichtjes in de mast. Is dat niet de boot die je vorig jaar gemaakt hebt en het patroon daarbij aangepast? Het staat me nog bij van voig jaar, toen ben ik ook met de pakjesboot begonnen maar kreeg toen de griep. Heb hem nu wel af en net op mijn weblog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je boot is super leuk zo met die lichtjes en de kindjes in de klas zullen het ook geweldig vinden. Leuk hoekje zo.
    Fijn weekend. Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig hoekje is dat geworden zo.
    Die lichtjes in de boot zijn zeer zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara