WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 3 december 2010

Lief kaboutermeisje

Vanmiddag was ik even aan het rommelen op mijn atelier. Mijn dochter Denise kwam vertellen dat ze zin had om iets creatiefs te doen. Nou, dat was natuurlijk geen probleem! Restjes vilt bij elkaar gezocht, patroontje van Atelier Pippilotta erbij en ze ging aan de slag. Dit lieve kaboutermeisje is het resultaat. Lief, hè?

7 opmerkingen:

  1. Lief kaboutertje heeft Denise gemaakt, leuk!
    Met dit patroon kun je zoveel leuke kaboutertje maken! Ook in winter/kerstkleurtjes....
    Fijn weekend,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Denise ,
    Je hebt ook al net zo veel talent als je moedertje.
    Ik vind het erg leuk.
    Groetjes Oma Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh the beauty of Rose Pink. cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je dochter ook interesse krijgt in popjes maken. Kan ze je goed helpen. Leuke kleurtjes zo echt meisjes he?
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je dochter ook al zo creatief is, het is een mooi kaboutertje geworden.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zo lief. En de kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara