WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

woensdag 1 december 2010

Drie kleine engeltjes



Deze lieve engeltjes zijn van Inspiree. Ze zijn eenvoudig te maken en ze hebben alledrie iets anders in hun handen: een kaarsje, een hart van peperkoek of een kerstbelletje. Ik ben van plan ze na Sinterklaas aan mijn krans in de huiskamer te hangen. Wie weet maak ik er nog wel een paar extra!

(Wil je ook zo'n mooie engel maken? Op 13 december geef ik een workshop, er is nog één plekje ...)

12 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel mooi gemaakt en eigenlijk ook leuk voor ieder seizoen want je kunt zo de kleuren aanpassen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve engeltjes. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze lief geworden!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn dat lieve engeltjes. Ik hou hier wel van. Moooi mooooi mooi.
    Lieve groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die zijn leuk!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve schattige engeltjes!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig, ik zit net met dit pakketje op de bank en zou na het checken van wat blogs er aan beginnen.
    Mooi zijn ze hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mens, jij gaat maar door!! Heb jij het dan niet druk met alle feestpraktijken?
    Maar wat zijn het een liefjes!!! Leuke variaties!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn ze geworden Barbara, ze hebben stijl vind ikzelf. Ik heb onlangs ook het pakketje gekocht tijdens de Sint/Kerst open dagen bij Niels. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes! Groetjes van Suzan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige engeltjes!!

    Een brutale vraag misschien, maar waar vind ik Inspiree? Ik zou graag een pakketje willen bestellen van deze engeltjes.

    Hartelijke groetjes, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara